מרטין לוקס

מרטין לוקס
מתוך Earthjazz, 2003

*
מִבַּעַד לַפְּתִיתִים הָרִאשׁוֹנִים
שֶׁל שֶׁלֶג פֶבְּרוּאָר
מַשְׁרוֹקִית הַפַּח שֶׁל הַקַּבְּצָן

*
שִׁיר עֶרֶשׂ –
תְּנוּדַת עַנְפֵי אֹרֶן
בְּגֶשֶׁם רַךְ

*
הַחֹרֶף מַעֲמִיק
הַחֹשֶׁךְ בְעֵינָיו
כֶּלֶב כָּבוּל

*
יוֹם נִפְלָא
הַזָּר מִתְעַלֵּם מִמֶּנִי
כַּלְבּוֹ לֹא

*
מְגָרֵד
אֶת צִדּוֹ הַשָּׂרוּף שֶׁל צְנִים
גֶּשֶׁם לְלֹא סוֹף

*
צִלְלֵי עַרְבַּיִם
שְׁנֵי תַּלְמִידִים
בּוֹדְקִים אֶת הַקֶּרַח הַדַּק

*
בַּחֹשֶׁךְ
מְחַכֵּךְ אֶת צִדּוֹ הַשָּׁגוּי
שֶׁל גַּפְרוּר

*
לַמֶּרְחָק
שֶׁהָעַיִן יְכוֹלָה לִרְאוֹת –
שִׁיר הַנָּהָר

מחשבה אחת על “מרטין לוקס

  1. נפלא. כמה מהם אהבתי במיוחד. "יום נפלא"…ו"מגרד" …ו"בחושך", קטנים וחזקים בשל פשטותם. הראשון: מבעד לפתיתים.." – והשלישי: "החורף מעמיק" מאלצים אמפתיה, השני: "שיר ערש-" עדין ומתחנחן (אך לא מעבר), והאחרון: "למרחק" – פסטורלי וצפויי. "מגרד" ו-"בחושך" מתכתבים זה עם זה בשל: "צידו השרוף" ו- "צידו השגוי" וזה הופך אותם לסדרה המבקשת המשך. טרילוגיה של הצד הלא מוצלח ו/או הלא נכון יכול היה להיות נחמד.

    אהבתי

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s